ULUHİYETTE RUBUBİYET…… KUTSİYETTE ULUHİYET GİZLİDİR

ULUHİYETTE RUBUBİYET…… KUTSİYETTE ULUHİYET GİZLİDİR

DÜNYADA ÖZ VARLIK TARAFINDAN KULLANILAN HER DENEYİM VASITALARINDA, 99 KEYFİYETİN VİZYONİK VE ASIL MANALARINI AŞİKARE ÇIKARMAK İÇİN EFORLAR GÖSTEREN İLAHİ MEKANİZMALAR, BİLİNCİN SEYRİ ESNASINDA KUTSİYETİNİ KAZANANA KADAR DESTEKLERLER.

Bu seyir esnasında rububiyetten geçen uluhiyete, uluhiyetten geçen kutsiyete vasıl olur.
Rububiyete sahip bilinçlerin kullandıkları beşeri formda alt ekstremitedeki şakra çiçekleri diridir. İç devinim kanalları ve halkalarında öz enerji devinimi bazen ters bazen doğru olabilir. Bu durumda keyfiyetlerin vizyonik hallerinde zıtlıklar görülebilir. Beşeri kaile alışlar mahzurlu olabilir. Düşünce ve davranışlar Evrensel insanlığa ters düşebilirler.

Uluhiyete sahip bilinçlerin kullandıkları insani formda üst ekstremitedeki şakra çiçekleri de dirilik göstermektedir. İç devim kanalları ve halkalarında öz enerji devinimi doğrudur. Bu durumda keyfiyetlerin asıl hallerinde salabet ve istikrar görülmektedir. İnsani kaile alışlar tam yerli yerinde ve evrensel insanlığa yakışır mahiyetlerdedir. Düşünce ve davranışlar Evrensel İnsanlığa ters düşmezler.

Öz bilgi, Öz Enerji ve Öz Cevher; Tanrısal Bilincin Özünde mevcut olan deneyimsiz değerlerdir. Deneyimlemeye sokularak evrimsel plandaki şablonlarına uygun olan tarzlarda yaratılması gereken bu değerleri rotasyone edebilen keyfiyetler, tamponize edebilen hasletler de Tanrısal Bilincin Özünde mevcuttur ve deneyime iştirakçi hassalarıyla sokulabilmektedir.

BU KEYFİYETLERDEN 99 ADETİ ULUHİYET BAZINDAKİ TASARRUFLARI GERÇEKLEŞTİRMESİ İÇİN ÇEKİRDEK DÜNYA RABBİ OLAN ALLAH SİSTEMİNİN ULUHİYET VEÇHESİNİN YETKİ VE SORUMLULUĞUNA VERİLMİŞTİR.

BU KEYFİYETLERDEN 99 ADETİ ÖNCE RUBUBİYET SONRA RESULİYET BAZINDAKİ TASARRUFLARI GERÇEKLEŞTİRMESİ İÇİN ÇEKİRDEK DÜNYA RAHİMİ OLAN ALLAH SİSTEMİNİN RESULİYET VEÇHESİNİN YETKİ VE SORUMLULUĞUNA VERİLMİŞTİR.

Varlığın rububiyet yoğunluğu iç güdüsel motivasyonun düşünsel motivasyonsuz yaşanmasına sebep olmaktadır. Rububiyet yoğunluğunun gittikçe azalması varlığın iç güdüsel motivasyonla tefrik edip değerlendirdiği obje, suje ve hadiseleri daha yetkin ve etkin tarzlarda tefrik edip değerlendirebilecek düşünsel motivasyonla alakalı değerlerin meknuz plandan aşikar plana çıkarılmasını sağlamaktadır.

Varlığın mutat insan formunu kullandığı ilk aşamalarda, rububiyetten kurtulmasını sağlayan irşat faaliyetleriyle alakalı etkinlikler Resuliyet kanalından devreye sokulmaktadır.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.